קורס בניית אתרים

Spread the love

קורס בניית אתרים אונליין: איך בונים אתרים בצורה קלה

אלכס פרידמן הוציא קורס חדש שמלמד איך לבנות אתר אינטרנט  באמצעות המערכת של בילדראול.
הקורס נקרא וובקראפטר – https://WebCrafter.biz

וובקראפטר
https://webcrafter.biz

למי שלא מכיר, אלכס פרידמן עוסק כבר שנים בשיווק באינטרנט ובבניית אתרי אינטרנט, יש לו מאות שעות הדרכה בוידאו ועשרות קורסים על שימוש במערכת בילדראול ועל שיווק באינטרנט בכלל (כחלק מפרויקט בטראלייף הענק), אלכס החליט להוציא את וובקראפטר, קורס ממוקד שמלמד איך לבנות אתר אינטרנט מקצועי בעזרת הפלטפורמה של בילדראול.

בילדראול זו מערכת שמרכזת פחות או יותר את כל הכלים שצריך כדי לבנות אתר אינטרנט או דף נחיתה, הכל בפלטפורמה אחת, בתשלום חודשי אחד, המערכת של בילדראול מאפשרת לבוני אתרים להנות מכל הכלים שדרושים – אחסון לאתר, בונה אתרים מקצועי, שירות שליחת מיילים, בונה אתר קורסים, בונה חנות אינטרנטית, ועוד ועוד אפשר ללמוד עוד על בילדראול בפוסט הזה. מכיוון שהכל נמצא על אותה פלטפורמה האינטגרציה כלולה אוטומטית ולא צריך להתקין שום דבר.

הקורס החדש, ווב קראפטר מיועד לבעלי עסקים קטנים שרוצים אתר אינטרנט מהיר עם עיצוב מקצועי, אבל לא רוצים להוציא אלפי שקלים על בניית אתר ואז תשלום חודשי על תחזוקה + תשלום למישהו בכל פעם שהם רוצים לשנות משהו באתר.

הקורס כמובן מתאים גם למי שרוצה ללמוד להקים אתר מקצועי בקלות בשיטה של ״לחץ וגרור עם העכבר״, ללא צורך בהתקנות של תוספים שונים וללא צורך בתכנות. אחרי הקורס תוכל לבנות אתר אינטרנט בעצמך, ללא עזרה של אף אחד – למרות זאת יש קבוצה לעזרה בפייסבוק בה ניתן לשאול ולהתייעץ.

וובקראפטר הוא כמו כל הקורסים שאלכס מוציא מאז שאני מכיר אותו (מאז 2016) – קורס תכלס שמלמד את כל מה שצריך לדעת בצורה פשוטה, בגובה העיניים. הקורס בנוי מ- 3 מודולים שבהם אלכס מלמד רק את מה שצריך לדעת כדי לבנות אתר אינטרנט מקצועי בקלות:

קורס בניית אתרים – מודול 1

במודול הזה לומדים את כל מונחי היסוד:

  • איך קובעים את השם של האתר (הדומיין) ?
  • איפה קונים דומיין ואיך מחברים אותו לאתר שלך ?
  • מהו שטח אחסון (הוסטינג) ? (אין צורך בהגדרות מיוחדות מכיוון שזה חלק מהמערכת בבילדראול)
  • ממה מורכב אתר אינטרנט ? (אין צורך בהתעסקות בשום התקנה מכיוון שזה נעשה אוטומטית בבילדראול)
  • מה זה ׳הדר׳, ומה זה גוף האתר ו׳פוטר׳ – איך מעצבים אתר אינטרנט.
  • איך גורמים שהאתר יהיה מאובטח ב SSL ? (הגדרות של https נעשות אוטומטית בבלידראול בלחיצת כפתור)
  • ועוד מונחים שהמטרה שלהם זה לספק לך בסיס של ידע.
  • כל השיעורים הם כמובן מוקלטים בוידאו.

קורס בניית אתרים – מודול 2

במודול הזה השיעורים מתמקדים בכל הכלים שיש בבונה האתרים של בילדראול שנקרא ״צ׳יטה״.

בעזרת בונה האתרים אפשר לבחור בטמפלט מוכן של אתר מעוצב (יש עשרות טמפלטים בחינם) ואז לעשות התאמות לתוכן שלך
או
אפשר לבנות את האתר בעצמך, בונה האתרים מאפשר לך לבחור מקטעים, כמו בנייה של לגו ובכל מקטע להחליט מה לשים, כותרת, טקסט, תמונה, ועוד. אפשר לגרור עם העכבר כדי למקם את התוכן בדיוק כמו שאתה רוצה, לשנות גודל, צבע וכ״ו – הכל עם העכבר בקלות.

בסוף המודול הזה כל האפשרויות שיש בבונה האתרים יהיו מוכרות לך.

קורס בניית אתרים – מודול 3

המודול האחרון מורכב משעורים בהם לוקחים אותך ׳יד ביד׳ ממצב שאין כלום עד מצב של אתר אינטרנט מושלם, דרך כל השלבים. כל מה שצריך לעשות זה לראות את סרטוני הוידאו ולעשות אותו דבר.

הקורס הוא קורס אונליין שמורכב מסרטוני וידאו, הוא זמין תמיד מתי שנוח לך ואפשר לצפות בו כמה פעמים שרוצים.

אז אם אתם רוצים לבנות בעצמכם, אתר אינטרנט מקצועי, שעולה מהר ונראה טוב ו-שההוצאה החודשית שלו היא נמוכה יחסית לפתרונות אחרים אני ממליץ על הקורס וובקרפטר.

עלות הקורס נכון לשעה זו היא 397 ש״ח בלבד, אני יודע שאלכס, יוצר הקורס, מצלם חומרים נוספים כדי להוסיף שיעורים ולהעשיר את הקורס, כשזה יהיה מוכן המחיר יעלה. (מי שירכוש עכשיו יקבל כמובן את השיעורים שיתווספו בחינם).

הנה קישור לקורס וובקראפר – קורס בניית אתרים בקליק של אלכס פרידמן.

עוד משהו לגבי בילדראול

למי שמעוניין, מכיוון שאני מנוי הרבה שנים בבילדראול, אני יכול לתת לכם שבועיים נסיון בחינם במערכת אבל לדעתי, בגלל שזו מערכת שיש בה ה-מ-ו-ן כלים, יהיה לכם קצת קשה ללמוד איך להשתמש בה בלי קורס מסודר.

הנה הקישור לשבועיים נסיון.

Facebook Comments Box